wtorek, 8 maja 2012

Tytus - Bielsko-Biała - Lipowa

Jest! W końcu pierwszy mój filmik z wyprawy jaką zrobiłem 29 kwietnia. Biegnie ona przez Bystrą, Buczkowice, Godziszkę, Lipową, Pietrzykowice, Żywiec, Tresną, Międzybrodzie Bialskie i przez przełęcz Przegibek aż do Straconki.
 Trasa prosta i dość ciekawa. Najpierw jedziemy wyżyno-nizinami mając przed sobą piękne dalekie widoki równin i gór (będzie widoczne na filmiku), później zjeżdżamy do doliny, mając przed sobą jezioro Żywieckie, jedziemy wzdłuż niego pięknymi alejkami, później jedziemy wzdłuż jeziora Międzybrodzkiego i wspinaczka na 663 m.n.p.m. na przełęcz Przegibek. Trasa piękna, idealna na niedzielne wypady, polecam.
Niestety w połowie drogi padła mi bateria (zapomniałem naładować) i nagrywałem do Pietrzykowic.
Mam jednak zamiar powtórzyć ją, bo jest piękna, i spróbuje ją ponownie nagrać. Pozdrowienia dla wszystkich motocyklistów, motorowerzystów i  kierowców innych pojazdów, którzy mnie mijali.
A teraz zapraszam na krótki filmik z tej wyprawy. Uwaga, trochę trzęsie!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz